Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Erik van Straten: (..) Inhoudelijk antwoord: tenzij je vanalles hebt uitgezet, heb je wél een back-up, namelijk in het iCloud-account horend bij deze smartphone. TS heeft aangegeven dat hij geen back-up heeft, hij heeft dus het maken van een back-up, die in Apple's Cloud bewaart wordt, uitgezet. (Je kunt zelfs het apparaat gebruiken zònder een account bij Apple aan te maken - zo heb ik mijn iPhone XR een tijdje gebruikt - aangenomen dat dat bij latere modellen nog kan). Ik heb een steeds sterker vermoeden dat de TS niet de rechtmatige eigenaar is van de iPhone die hij "in handen" heeft, gezien de optelsom van: 1) Gilbert1993 heeft speciaal hiervoor een account aangemaakt op security.nl. 2) Bovenaan schrijft hij: Het grote probleem wat ik heb is dat ik geen back up heb van mijn toestel. [...] Wellicht kan een van jullie mij helpen, mijn dank zou heel groot zijn & een vergoeding is dan natuurlijk op zijn plaats. Naar verluidt idd geen back-up. Vergoedingen zijn uiterst ongebruikelijk, en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):