Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Erik van Straten: Door Anoniem: Als er gebruik is gemaakt van een nieuwe 0day exploit bijvoorbeeld kun je dat het bedrijf moeilijk kwalijk nemen lijkt me. Wat een totale onzin. Als door één 0day exploit klantgegevens op straat komen te liggen, heb je je beveiliging niet op orde. Precies omdat jij weet dat 0day exploits soms voorkomen, zouden bedrijven zoals Delta en Caiway dat ook moeten weten. En zou hun beveiliging geen single points of failure moeten bevatten. Stel je voor dat morgen je banksaldo 0 is (of negatief) en de bank zegt daar niets aan te kunnen doen "want een 0day exploit"? Ik denk dat er een groot verschil is tussen "gegevens komen op straat te liggen" en "gegevens zijn onherstelbaar verminkt of verloren gegaan". Als je banksaldo ineens 0 is door een 0day exploit kun je van de bank verlangen dat ze het saldo terugzetten hoe het was, en daarmee is jouw schade opgelost en voorbij, op zijn minst de daadwerkelijke schade. Je kunt je tegen dit soort problemen indekken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):