Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: LOL, kunnen ze niet eens fatsoenlijk hun virusscanner uitzetten voor die ene mail adres? :-) Dat kan tegenwoordig vaak niet meer omdat alles ge-outsourced en/of "in de cloud" geplaatst is, waardoor je geen controle over dat soort opties hebt, zeker niet blijvend. (je bent afhankelijk van de waan van de dat wat spamfiltering betreft bij je outsourcing partner, en je bent daar natuurlijk niet de enige klant) Het is jaren zo geweest dat als je een oplichting mail doorstuurde aan "valse-email@abnamro.nl" (het door hen zelf aangegeven adres daarvoor en "de algemene standaard"), dit regelrecht gebounced werd met een melding van het spamfilter van hun e-mail provider messagelabs. Zelf heb ik dit soort ellende ook wel gehad met mail die bij Office365 gehost is. Er zijn allerlei criteria waarmee mail rejected wordt zelfs al VOOR hij toekomt aan ingestelde whitelists enzo. En die veranderen per maand, al dan niet aangekondigd.
Beschrijf je klacht (Optioneel):