Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Duidelijk?... laten we zeggen ik snap je punt. Kan je daar geen andere strategie voor nemen? Bv. bij het begin, zoals je al aangaf, als de PC gekocht wordt, de juiste info en programmatuur meeleveren? Bij het afsluiten van een i'net abo zorgen dat de veiligheidssoftware meegeleverd en geinstalleerd wordt? (Simpel voorwaarden stellen.) Zodra een "leek" in de problemen komt en als zombie of virussen verzend het abo tijdelijk afknijpen en waarschuwen met de uitleg hoe één en ander op te lossen Zelf heb ik ook met regelmaat van klok het gevoel tegen een stroomversnelling in te zwemmen, maar dan overheerst toch weer (gelukkig) mijn besef dat ik ooit ook een "leek" ben geweest. Het is dat ik je vraag wat je precies bedoeld anders had ik je echt niet begrepen met deze post. Het kwam in 1e instantie op mij over als een "flame post" , mensen nog onzekerder maken en terug duwen in hun onwetendheid. Tx voor je uitleg
Beschrijf je klacht (Optioneel):