Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Mijn moeder (ruim 80+) werd ook vergelijkbaar benaderd (bank x werd op een gegeven moment verwisseld met bank y). Hoewel ze van nature echt wel argwanend is (zoals veel ouderen), werd ze erg zenuwachtig en probeerde Any-Desk te installeren. Gelukkig (voor mijn erfenis, haha) was ze zo zenuwachtig dat dit niet lukte. Noot: Ze gebruikt geen enkele vorm van internet bij haar bankhandelingen en was/is zich zeer bewust van bankfraude, ik bedoel maar... Wil hiermee te zeggen dat men vaak erg gemakkelijk oordeelt zonder zich te verplaatsen op de shock die zo'n telefoontje bij mensen kan veroorzaken! Dat wel , en dat is heel zielig . Maar niet zielig genoeg dat ik (als klant van mogelijk dezelfde bank) zou willen meebetalen om die schade aan jouw familie te vergoeden. Je hebt waarschijnlijk al bedacht dat je je familie heel hard moet leren (ik zou zeggen "dresseren") dat je heel erg onbeleefd mag zijn tegen bellers en gewoon neerleggen. Niks uitleggen waarom je iets niet gaat doen . "Ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):