Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als er wel sprake is van spoofing dan is dat toch ook niet de fout van de bank? Het zijn die ratten die de techniek misbruiken, daar heeft de bank geen invloed op. Alleen heeft de bank er wél invloed op, en de laatste tijd zijn banken die invloed ook (eindelijk) gaan uitoefenen. Het is heel simpel: de dagelijkse overboeklimiet zet je laat, die kan je online verhogen, maar er zit een vertraging van vier uur op voor de verhoging ingaat. Dat kan al een heleboel van dit soort ellende voorkomen Door Anoniem: Helemaal eens, maar is de bank dan hiervoor verantwoordelijk? Banken zijn verantwoordelijk voor hoe ze hun systemen implementeren. De implementaties faciliteerden tot voor kort zonder enige rem erop te zetten dit soort fraude. De klanten die in deze fraudes trappen maken ernstige fouten, maar de systemen zitten (of zaten) zo in elkaar dat de schade van die fouten maximaal is. Aangezien het een gegeven is dat een deel van de klanten die fouten maakt zijn dat dus systemen die niet geschikt zijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):