Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2023, 08:20 door Anoniem

Door Anoniem: Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo'n heel gek idee. 2FA met pinnen is niet sterk genoeg (pas+code). Ik zou hier voor een 3FA optie willen pleiten, hoe deze ingevuld moet worden valt te bediscussiëren. Wellicht iets met een app op de telefoon, of een extra NFC achtige token, of biometrie. Mijn ouders zijn bijvoorbeeld oud en allang niet meer gewapend tegen dit soort oplichting. Uw argument over uw ouders is meteen een argument tegen uw eigen stelling. Door geld opnemen ingewikkelder te maken wordt dit probleem niet opgelost. Het verandert dan naar helpdesk fraude en dat soort 'hulpvaardige' manieren van oplichten. Ik vraag me echt af hoe groot dit probleem is vergeleken met woning inbraken. Beide zijn diefstal waar al snel een balans gevonden moet worden tussen gebruiksgemak en beveiliging. (in een volledig afgesloten kluis wonen maakt de kans dat er ingebroken wordt klein, maar het uitzicht is niet om over naar huis te schrijven...)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha