Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Er zo komt elke keer weer een nieuw feitje van de vraagsteller bovendrijven. Alsof je kiezen aan het trekken bent. Zoals Anoniem 12.40 terecht opmerkt: Als de leverancier niet levert wat overeengekomen is, dan kan het contract ontbonden worden. Stuur ze maar een aangetekende brief met daarin de mogelijkheid om het alsnog op te lossen (op hun kosten). Zo niet, dan het contract ontbinden. En zo blijkt maar weer eens: goedkoop is vaak duurkoop of levert veel ergernissen op. Ik kreeg dit als antwoord T-Mobile, die controleren of alles goed is gegaan bij het activeren van de simkaart, aan dat er geen problemen naar voren komen en dat alles naar behoren moet werken. Op netwerk-niveau kunnen zij geen problemen vinden en zou de simkaart geactiveerd zijn. Afgelopen vrijdag heeft mijn collega de instelling bellen via 4G (voLTE) uitgeschakeld. Voorheen, toen dit aan stond, ging het toestel niet over als wij jouw nummer belde. Toen dat uitgeschakeld stond wel. Zodoende dachten wij dat het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):