Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: ik word zelf wel een beetje nerveus wanneer bank zo nochalant omgaan met data... het is wel mijn data die ze gewist hebben... straks is het mijn spaarrekening... voelt toch niet prettig.. Ze hebben helemaal geen data gewist, Je moet alleen (via de app) opnieuw aanloggen om bij je data te komen. Niet zo dramatisch doen AUB. Alleen effe opnieuw aanloggen? Weet je hoeveel werk dat is voor oude mensen (en jonge mensen ook trouwens)? Ze hebben wel degelijk software instellingen gewist.. Immers de app doet het niet meer. Daarvoor hebben ze de inloggegevens op mijn gsm gewist... Het is niet dat een of andere droedel bij de rabo een delete knop ingedrukt heeft maar een account wissen op een telefoon zodat die niet meer gebruik kan maken van de app is wel degelijk een GDPR overtreding (dit weet ik omdat ik voor een andere bank werkte waar dit als voorbeeld gebruikt werd). En het niet melden vind ik op z'n zachts gezegd 'niet netjes voor een bank'... Een bank hoort zorgvuldig om te gaan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):