Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-03-2023, 16:32 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: ik word zelf wel een beetje nerveus wanneer bank zo nochalant omgaan met data... het is wel mijn data die ze gewist hebben... straks is het mijn spaarrekening... voelt toch niet prettig.. Ze hebben helemaal geen data gewist, Je moet alleen (via de app) opnieuw aanloggen om bij je data te komen. Niet zo dramatisch doen AUB. Alleen effe opnieuw aanloggen? Weet je hoeveel werk dat is voor oude mensen (en jonge mensen ook trouwens)? Ze hebben wel degelijk software instellingen gewist.. Immers de app doet het niet meer. Daarvoor hebben ze de inloggegevens op mijn gsm gewist... Waarom denk je dat ? Waarschijnlijk hebben ze alleen gegevens gewist bij hen - namelijk een sessie token dat de geinstalleerde app koppelde aan jouw identiteit bij de Rabo. Het token in jouw app is dan _nutteloos_ geworden , maar op jouw gsm is niks gewist. Het is niet dat een of andere droedel bij de rabo een delete knop ingedrukt heeft maar een account wissen op een telefoon zodat die niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha