Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een pareltje weer. Sorry..... Door EenVraag: Ik heb een vrij éénvoudige vraag. Prima. Eerste advies is dan om duidelijk te zijn, wat je problem is en wat je gedaan hebt. [qyote]Stel ik ben niet verzekerdVerzekerd? Auto verzekering? Opstalverzekering? Internet verzekering? Telefoon verzekering? maar ik heb het idee dat een provider in gebreke blijft doordat ik een foutmelding krijg bij het aanroepen van mijn website. Je hebt een idee? Een idee precies over wat? Waarom is je provider in gebreken? Welke provider? Welke foutmelding? Wat voor een foutmelding? Wat voor website? Wat heb je al gedaan? Helpdesk al eens gebeld? En wat vertelde die je precies? En wat heb met dat advies exact gedaan? Welke juridische mogelijkheden zijn er indien niet verzekerd?Je kunt natuurlijk een top advocaat inhuren.... Niet dat die je ook maar een beetje kan helpen. Je "vraag" is zo vaag en zonder enige nuttige informatie, dat het vreemd is dat je al over Juridische mogelijkheden begint. Je weet nog niet eens wat je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):