Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@majortom op 19-03-2023 om 14:14 uur. Dank voor je waardering. Nog een voorbeeld van een technocratisch bewind (onderafdeling: bankinstellingen, maar het had net zo goed een zorginstelling kunnen zijn) dat onder het mom van "informatieveiligheid" probeert juist mijn informatie-kwetsbaarheid te vergroten door me te pushen om digitale accounts aan te maken. Vandaag ontving ik van ING-bank een email met de volgende tekst: Beste ... Je hebt een bericht over: “Inzicht in kosten rondom je Betaalrekening”. Lees het veilig in je app of in Mijn ING. Is een bericht extra belangrijk, dan krijg je ook een e-mail. Zoals nu. Dan mis je niets! Met vriendelijke groet, Annet van der Hoek Directeur Klantenservice Het blijft dan natuurlijk vreemd dat ze die informatie niet gewoon in de email zelf zetten. Het gaat hier om een heel simpele betaalrekening en ik neem aan dat de immer stijgende kosten die ING mij hiervoor in rekening brengt, dezelfde zijn als die van ca. vier miljoen andere klanten. Niet bepaald ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):