Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2023, 06:43 door Anoniem

Ik heb in de jaren '90 enige tijd een ICQ-account gehad. Toen ondervond ik dat het meestal niet echt op een live gesprek voeren neerkwam maar nogal kon haperen: ofwel zat ik regelmatig te wachten tot de ander weer een berichtje stuurde, ofwel wachtte ik niet en deed ondertussen wat anders, maar werd dan weer voortdurend daarin onderbroken, wat niet goed is voor mijn concentratie. Dat patroon van communiceren beviel (en bevalt) me totaal niet. Dan schrijf en lees ik veel liever langere e-mails met grotere tussenpozen, die versnipperen en onderbreken mijn aandacht niet. Ik ben daarom nooit meer aan andere chatplatforms begonnen, dus ook niet WhatsApp — en om soortgelijke en andere redenen ook niet aan Facebook en dergelijke platforms. Voor incidentele berichten ("ik heb de trein gehaald en verwacht zo laat bij je te zijn") gebruik ik SMS, en moet nog meemaken dat ik meer verstuur dan gratis in mijn (goedkope) bundel zit. Voor de overige schriftelijke communicatie gebruik ik voornamelijk e-mail. Als ik een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha