Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zo daar is weer een slimmerd die denkt via deze weg weer wat belastinggeld terug te kunnen vorderen. Het is, toegegeven, wel een paardenmiddel - maar helaas noodzakelijk. Op 23 april 2020 schreef ik in https://security.nl/posting/653782 onder meer: [...] zijn de Nederlandse GGD's, in tegenstelling tot onze oosterburen, nog nauwelijks voorbereid op het op substantiële schaal uitvoeren van bron- en contactonderzoek. De suggestie dat hiervoor o.a. callcenters voor kunnen worden ingezet vind ik idioot; die mensen hebben geen medische achtergrond en zijn niet gescreend of op andere wijze aantoonbaar in staat om met vertrouwelijke informatie om te gaan. Als dan vervolgens ook nog blijkt dat de de gebruikte systemen zwaar verouderd zijn - waardoor iedereen overal bij kan en er niets wordt gelogd - is dat de kat op het spek binden. Dat je de bakken geld die toen zijn bespaard (ten koste van burgers en hun vertrouwen in de overheid) alsnog mag ophoesten, vind ik niet meer dan terecht. Immers, bij ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):