Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dus dit gaat dus om gemiddeld €3,58 per Nederlander per jaar. Volgens de NVB is online fraude een groot maatschappelijk probleem dat alleen kan worden opgelost als alle betrokken partijen de handen ineenslaan. Verder stelt de belangenbehartiger van de banken dat "alertheid van de consument" heel belangrijk is om fraude te voorkomen. Ik denk dat de praktijk allang heeft bewezen dat die alertheid grenzen heeft. Een effect waar je geen donder aan doet is dat iemand die schrik wordt aangejaagd en grote urgentie voelt niet meer goed nadenkt, die komt in een modus dat beslissingen met snelle vuistregels worden genomen en niet rustig worden beredeneerd. Dat geldt ook voor intelligente en ter zake kundige mensen. Het is zelfs een paar mensen die beroepsmatig anderen waarschuwen tegen dit soort zaken gebeurd dat ze er zelf in zijn getrapt, en dat zegt veel over hoe goed oplichters in staat zijn om deze menselijke eigenschap te exploiteren. Banken ondertussen zijn spinnen in het web: zij maken de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):