Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-03-2023, 22:50 door Anoniem

Door Anoniem: Deze support zou dus door de bank die het probleem veroorzaakt heeft geleverd moeten worden zodat het uberhaupt niet voor kwam. De bank wil immers miljarden winst maken door mensen te ontslaan, wat weer resulteert in gebouwen kunnen sluiten, wat weer resulteert in dat mensen verplicht moeten internet bankieren, wat weer resulteert in dat digitaal zwakke mensen geslachtofferd worden door banken... Banken boeit het toch niet... Van 1 kantoor sluiten kunnen ze 3 jaar lang alle slachtoffers compenseren. En dat is wanneer ze uberhaupt vergoeden... De bank is niet het probleem, er wordt tegenwoordig meer dan genoeg gewaarschuwd voor bankfraude, ik neem aan dat je ook bekend met met de reclame slogan: 'Hang op! Klik weg! Bel uw bank!' Ik vind het een beter idee om de mensen te wijzen op het gezond verstand en mensen welke geen affiniteit hebben met internet bankieren dit te laten doen door een vertrouwd familie lid of een bewindvoerder welke goed bekend staat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha