Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem:…je bent erg naief dat je denkt dat je geheel 100% onbeinvloedbaar bent door reclames en branding. Het scheelt al heel veel als je je steeds realiseert dat reclame maken veel geld kost. De hele commerciële omroep wordt uit reclame-inkomsten gefinancierd. Dus een fors deel van de prijs van het product gaat niet in de kwaliteit zitten, maar in de reclame uitingen. Natuurlijk - maar dat reclame _gemiddeld_ best effectief is sluit natuurlijk niet uit dat sommige mensen er (erg) veel ongevoeliger voor zijn dan anderen . En sommige anderen - zoals het slachtoffer in dit topic - erg veel gevoeliger . Het zullen aan beide zijden geen grote percentages zijn : als een hoog percentage ongevoelig was besteede men niet zoveel geld en moeite . En als een hoog percentage zeer gevoelig was _hoefde_ men niet zo veel te besteden voor een effect. “Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don't know which half”. Marketeers geloven (en beloven hun klanten) dat ze dit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):