Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
[qoute]Daarbij ziet de toezichthouder ook een rol voor individuen weggelegd. Die zouden, wanneer hun id als verificatie wordt gebruikt, ook moeten vragen hoelang het wordt opgeslagen en waarom. "Hoe meer mensen vragen stellen des te groter is de kans dat organisaties hun gedrag veranderen. Privacy moet een primair bedrijfsvraagstuk worden, dat net zo belangrijk als gezondheid en veiligheid is." victim blaming? Als consument mag je er vanuit gaan (hopen dus) dat toezichthouders toezicht houden... anders was het wel 'subsidiespons' genoemd ipv toezichthouder... Bovendien, we hebben gezien wat er gebeurt als je klaagt bij een kredietverstrekker.. Kijk een van de afleveringen van Kassa of Radar maar terug... Toezichthouders, hou toezicht... laat de database maar eens doorspitten... staan daar oude records in, geef ze dan een boete die zo hoog is, dat ze uit zichzelf gaan schonen... nu is het 'je weet nooit waar het goed voor kan zijn'... Tja... goed voor lekken... nooit voor de (ex-) klant
Beschrijf je klacht (Optioneel):