Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-04-2023, 14:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: "Bel daarom 112 met je vaste lijn" man man man, in welke tijd leven die lui? wie heeft er nou nog een vaste lijn, haast niemand. en ALS je die wel hebt maar het is geen fysieke vaste lijn maar een vast toestel op een Vodafone/Ziggo aansluiting, dan gaat het vast ook niet werken. Veel mensen hebben inderdaad de vaste lijn opgezegd. Ik heb zelf nog wel een 'vaste' lijn als onderdeel van mijn KPN alles-in-1 pakket al is dit onderwater ook een VOIP verbinding naar dezelfde centrale, juist om de reden als ik mijn mobiel even niet kan vinden, net de batterij leeg is of dat er iets anders aan de hand is. Voordeel van een 'vaste' lijn is dat iedereen in huis precies weet waar een telefoon staat in geval van nood. Kosten vallen volgens mij heel erg mee, niet meer dan een paar euro per maand. Ik heb lang een vaste lijn aangehouden als back-up voor mobiel en bovenal als life-line voor 112. Het vaste net was een behoorlijk robuust netwerk. Daarin waren storingen veel zeldzamer dan in de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha