Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-04-2023, 18:09 door Anoniem

Door Briolet: "Heb je met spoed hulp nodig? Bel 112 via een vaste telefoonlijn, of zoek iemand met een andere provider. Wat ook kan werken is het verwijderen van de sim-kaart Dan kun je nog steeds 112 bellen, maar je kunt het geluk hebben dat dit dan via een ander netwerk loopt. Met de ouderwetse GSM kon je nog de provider kiezen. Ik heb geen idee of dit met een smartphone kan. Indien wel, dan zit deze setting erg verstopt. Als je kan switchen van mobiele netwerk dan is het verwijderen van de sim-kaart uiteraard onnodig. Deze optie is vrij makkelijk te vinden in iOS via Settings -> Mobile Data -> Network Selection. Ik heb nooit 112 hoeven te bellen en maak mezelf ook niet zo druk dat ik de alarmcentrale niet kan bereiken, ondanks dat ik Vodafone heb. Mochten mensen in nood zijn kunnen ze switchen van mobiele netwerk, smsen naar 112, de 112-app downloaden. Wellicht dat Bellen via Wi-Fi wel werkt bij een storing. Zo niet, dan kan je altijd nog het 0900-nummer bellen via Bellen via Wi-Fi, om te vragen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha