Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-08-2004, 10:43 door Anoniem

Door Anoniem Waarom is dat stiekum? Rare stelling en uitspraak, het is eerder zo denk ik dat het niet openbaar maken veel voorkomt en prijzenswaardig dat het bedrijf op eigen bevindingen actie onderneemt dit te verhelpen. Er zijn legio voorbeelden van bedrijven die gewoon afwachten tot er problemen komen en vervolgens maanden wachten met het oplossen.. Bij dit soort gaat de omzet en kostenbewaking voor. Het werkt heel simpel. Mijn beveiliging is in lagen opgebouwd. Als er door wat voor reden dan ook 1 laag faalt, dan heb ik nog voldoende lagen over ter bescherming. Dit principe heet defence in depth. Als er een lek in een bepaald product gevonden wordt dan heb ik de overige lagen nog, als ik weet dat dat lek er in zit. Als ik weet dat het lek bestaat kan ik de beveiliging van de andere lagen er op afstemmen dat dat lek bestaat, ook al is er nog geen fix beschikbaar. Op deze manier heb ik in het verleden nasties als SQL Slammer, MS blaster, Code Red en Nimda buiten de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha