Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: nou, in mijn hoofd gingen de volgende scenario's: #1 update van de app zonder overname account (heb ik bij bijvoorbeeld vpn en password software elke keer en bij 3FA is dat erg iritant als je de app update) #2 een grote aanval op accounts waarbij ze allemaal gereset worden #3 een storing bij de bank #4 een bug #1 "Accounts" bestaan niet. Bankrekeningnummers en Bankpassen wel. En hoezo "overname"? Een Bankrekening en ook een Bankpas zit gekoppeld aan een natuurlijk persoon. Je kan een Bankpas niet "uitlenen", da's tegen de voorwaarden. Je kan wel machtigen op een andere Bankrekening/Bankpas. Wat is er bij jou gedeactiveerd? En was dat jou Bankrekeningnummer/Bankpas? #2 Er is niet iets met "Accounts" en "Wachtwoorden", bestaat niet. #3 en #4 Kan altijd. Wellicht heb jij een heel specifieke configuratie. Machtiging oude-stijl/nieuwe-stijl? Even bellen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):