Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-08-2004, 13:24 door Anoniem

Helpdesk? Helpdeskers hebben doorgaans geen enkele kennis in huis (regelmatig nieteens enige basis kennis aangaande Windows), maar lopen een checklist af. Voor de ondersteuning van een ander systeem of programma voeg je slechts enkele lists toe. Onzin. Over het algemeen zijn mensen op de helpdesk startende IT'ers. Vaak IT studenten. Ik ben het er mee eens dat men vaak een telefoonscript doorloopt (dat is trouwens officieel een call-center, maar call-center en helpdesk worden vaak door elkaar gehaald...). Maar dat zij dit script doorlopen wilt niet zeggen dat zij geen verstand hebben van zaken. Nu kan het toeval zijn, maar waar ik op de helpdesk heb gezeten (een grote bank) werden er eigenlijk alleen hardware storingen of rechten fouten doorgezet naar local supporters en lan managers. Alles wat telefonisch opgelost kon worden werd ook daadwerkelijk telefonisch opgelost. Nu weet ik niet of het toeval was dat er daar allemaal goeie IT'ers zaten, of dat op elke helpdesk goede IT'ers ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha