Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2023, 17:11 door Anoniem

Door Anoniem: In een reactie stelt Coolblue dat het deze cookiebanner heeft gekozen vanwege "de klantreis" die het bezoekers van de website wil bieden. Wat alleen maar een eufemistische manier is om uit te drukken dat ze doelbewust de klant proberen te sturen naar het accepteren van cookies. Zouden ze er wel eens op gewezen zijn dat je jezelf met dat soort taalgebruik volslagen ongeloofwaardig maakt? Coolblue heeft wel meer merkwaardige opvattingen. Ik heb daar laatst een fysieke aankoop gedaan, die ik contant wilde betalen (dat kan daar). De medewerker vertelde mij eerst dat ik daarvoor een account moest aanmaken. Na hevige protesten van mijn kant werd ik gerustgesteld dat het een anoniem account was, waarbij e.e.a. gepresenteerd werd als een uitvloeisel van hun beleid om bij aankopen boven €50,- (de mijne was <€50) een account op naam aan te maken; dit is een service die het bedrijf aanbiedt zodat mensen met klachten over het product, die hun "kassabon" (= print van anoniem of persoonlijk account) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha