Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-05-2023, 15:25 door Briolet

Ik zie niet in waarom het technisch complex is. De software moet alleen kijken of hij een herkenbaar gezicht ziet. Als dat faalt, kan er dan een belletje af gaan in de centrale, waar ze het beeld vervolgens handmatig beoordelen. 20 jaar geleden vertelde een bankmedewerker me al dat als iemand een bedrag probeert over te maken dat niet op de rekening staat, dit niet direct geblokkeerd werd, maar dat er bij hem eerst een belletje op de PC af ging, waarna hij kon kijken om wie het ging en hij zo'n overboeking dan alsnog handmatig kon accorderen. Zolang het aantal uitzonderingen klein blijft, hoef je niet overal een technische oplossing voor te verzinnen, maar kun je er ook mensen achter zetten. Die zien veel sneller of iemand bewust probeert om niet met het gezicht in beeld te komen, of dat er een andere reden is dat de herkenning faalt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha