Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Daarop inhakende: vind de mail die van Ziggo (echt afkomstig van Ziggo) nu in omloop is daarom ook zo tenenkrommend. Onderwerp is "Stel voor 30 mei je e-mail veilig in op alle apparaten" en "Reminder: Stel voor 30 mei je e-mail veilig in". Vooral het tweede onderwerp kan paniek oproepen als je het woordje 'in' niet meteen goed leest. De mails hebben alle kenmerken van spam: niet afkomstig van ziggo.nl, moet iets gedaan worden voor een bepaalde tijd, in de mail vind je geen uitleg, je moet op een link klikken, linkt niet naar ziggo.nl en heeft een hoop 'vreemde 'tekens', je kunt niet direct reageren op de mail en nog een aantal kleinere zaken. (IP-adres overigens niet gecheckt) Snap echt niet dat je als provider zo'n mail kunt versturen. En je kunt het nergens melden (waar het zin heeft) dat zij dit (mijn inziens) beter/handiger kunnen aanpakken. Zelf weet ik nu niet wat er gaat wijzigen, zoeken op ziggo.nl geeft geen resultaat. Snap gerust, eigenlijk meer dan terecht, dat mensen dit als spam aanmerken. Wat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):