Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Omgekeerde wereld?? "Electronische "Dienstverlening"??? Hoe moet het dan met mijn pogingen om deze "overheid" telefonisch te kunnen bereiken? Ik ben inmiddels verslaafd aan de "wachtmuziekjes" en "wacht-tijden" van deze "overheid"! Het "loket" is open van 8:00u tot 9:00u s'morgens...gek he, dat de loketist(e) niet iedereen kan helpen. Kijk, als ik bij de groentenman om de hoek een "krop sla" bestel wil ik erop kunnen vertrouwen dat ik een krop sla krijg! En als jij voorstelt dit soort bestellingen via "electronische dienstverlening" te laten verlopen, weet ik zeker dat er niemand is die mij zal kunnen verklaren waarom ik in plaats van een krop sla een "kilootje gehakt" heb toegezonden gekregen!!! Laat deze "overheid" maar eerst een zorgen dat ze zelf weten waar ze nu mee bezig zijn., want de zogenaamde "Dienstverlening" geldt mijnsinziens nu alleen richting zichzelf, na een toiletbezoek! Zo te lezen gaat het over een gemeente. In iedere gemeente is de service richting ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):