Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hoe krijg ik de e-ticket op mijn smartphone. Je koopt deze via je computer, betaalt deze met iDEAL en je krijgt een e-mail waarin je de optie krijgt om de ticket uit te printen, of op je smartphone te zetten. In dit geval de treinvervoerder Arriva, die daar een handige app voor heeft. Maar je kan je niet te registreren of inloggen voor het gebruik van die app, dus hoe weet de app dat er door mij een e-ticket ergens te downloaden is. Nu heb ik met allerlei zoekwoorden geprobeerd om erachter te komen, hoe nu de app weet dat ik een e-ticket er aan wil toevoegen, immers er is geen enkele verbinding tussen de bestelling via de computer en de smartphone, dus hoe weet de app dat er een e-ticket voor mij klaarstaat. Dit zegt Arriva op haar website: Moet ik een e-ticket printen? Nee, je hoeft een Arriva e-ticket niet te printen. Je kunt je e-ticket na aankoop laden in de Arriva-app. Voor meer informatie kijk je op de informatiepagina. Op de informatiepagina lees ik vervolgens: In de e-mail die je ontvangt aan het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):