Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Daarom geven ze geen briefje meer af, zelfs niet als ze bij je brieven bus staan. Zodat, als ze geen tijd meer hebben, alles gewoon bij een ophaalpunt gedumpt wordt. Dan kunnen de ontvangers het zelf ophalen, zij zijn immers niet de klant de verzender is de klant, en die heeft er geen last van dus die klaagt toch niet. Ondertussen bespaard post.nl veel geld, kost het de ontvangers veel stress, geld en tijd, waar ze niet om gevraagd hebben, en ik zou er niet raar van staan te kijken als winkels als Intratuin post.nl geld betalen om ophaal punt te zijn om klanten binnen te krijgen. Als we toch ver van huis zijn kunnen we net zo goed even shoppen. We worden belazerd, maar niet waar we bij staan, dat gebeurd nu op afstand, de enige persoon die je te zien krijgt staat ook maar zijn of haar werk te doen bij een onderbetalende werkgever. Mijn reguliere postbode is goed, maar als er iets niet standaard is gaat het bijna altijd mis en post.nl loopt de kantjes er wel heel erg vanaf de laatsete jaren.
Beschrijf je klacht (Optioneel):