Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ach de lijst water allemaal is misgegaan is erg erg lang. Communicatie is helaas geen sterk punt van Mikrotik en inzicht krijgen al helemaal niet. Ik geeft ongevraagd als lang advies en het is dan jaren wachten opdat zij dat in praktijk brengen. Je moet bij Mikrotik in jaren denken i.p.v. dagen. Nou volgens mij zijn er niet erg veel bedrijven die in dagen reageren op ongevraagde adviezen, zeker als er zo veel tik/taal fouten in zitten... Vergeet ook niet dat "onderzoekers" vaak zelf definieren door welke hoepels de ontvanger van hun berichten moet springen, dat begint al met allerelei idioterie met encrypted mails enzo. Als je dat soort dingen doet moet je natuurlijk niet raar kijken als je berichten niet altijd aankomen of gelezen kunnen worden. Stuur dan een brief. Maakt dat uit als er tik/taal fouten in zitten. De boodschap is hier immers belangrijker dan de stijl. Mikrotik handelt ook normale e-mails af. Alleen is hun responsible disclosure ergens begraven in de support pagina waar je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):