Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Tintin and Milou: Door Anoniem: Door Tintin and Milou: Door Anoniem: Het gaat er mij niet om dat die bedrijven vroeger of later de klos zijn, maar dat hier telkenmale mensen roepen dat het de schuld van de beheerder is. Ik heb bij teveel bedrijven gewerkt waar je niet mocht patchen want dan was de uptime in gevaar, maar als er dan iets gebeurt dat je dan wel de schuld krijgt en je dus moet zorgen dat er een paper trail is die aantoont dat het niet aan de beheerder ligt maar aan het "manglement" en dan nog proberen ze je onderuit te halen of je het werk zo onmogelijk te maken dat ze zelf ontslag neemt. uptime staat los van gepland onderhoud indien je dit afspreekt, wat vrij standaard is in een SLA overeenkomst. Je kunt gewoon 100% uptime hebben, als je iedere donderdag avond van 23:00-04:00 onderhoud mag plegen of in het weekend om de week. Is dit ook niet gewenst, dan is de infrastructuur dus niet geschikt voor de afgesproken of de verwachte SLA. Wij doen onderhoud terwijl het feestje gewoon doorgaat. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):