Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Maakt dat uit als er tik/taal fouten in zitten. De boodschap is hier immers belangrijker dan de stijl. NATUURLIJK maakt dat uit! Als je denkt van niet dan heb je er niet veel van gesnapt... Mikrotik handelt ook normale e-mails af. Alleen is hun responsible disclosure ergens begraven in de support pagina waar je het niet zou zoeken. Mijn advies is, ook een link naar de betreffende pagina te plaatsen in de bedrijfsinformatie pagina waar ook de e-mail link staat naar support. Tweede advies alle e-mails die onder responsible disclosure vallen altijd te bevestigen en ook altijd hun bevindingen te zenden aan de zender. Ja jij weet precies hoe je een bedrijf moet runnen, maar laat ik je vertellen dat als je een bericht over een mogelijk lek gewoon aan support stuurt of als ticket aanmaakt, je AANMERKELIJK meer kans hebt dat het ontvangen, gelezen en begrepen wordt dan als je door al die idiote "responsible disclosure" hoepels gaat springen die dat onderzoekers clubje bedacht heeft! En ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):