Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Wat voor limiet, [...] Al 250 reacties en niemand die vraagt om wat voor limiet het precies gaat ? Is jullie nou echt helemaal ontgaan dat de laatste tijd verschillende banken de default daglimiet voor overboekingen hebben verlaagd, en op het online verhogen van de limiet een vertraging van 4 uur hebben gezet? En dat het idee daarvan is dat iemand die in fraude is getrapt daarmee in plaats van dat er een reusachtig bedrag meteen weg is vier uur de tijd krijgt om bij zinnen te komen en bijvoorbeeld de bank te bellen of het wel klopt? Waar zou het anders over moeten gaan? Ik vind het een goede maatregel. Ten eerste is wat vaak een voordeel is van online overboekingen bij dit soort fraude een nadeel, namelijk dat ze direct uitgevoerd worden. Ten tweede zijn banken, omdat de logica die ze implementeren in een klap op al hun klanten van toepassing is, in een positie om een verschil te maken. Als je denkt dat al die afzonderlijke mensen het goed gaan doen als je maar hard genoeg roept ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):