Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zoals ik al zei: als ze nou beginnen met een vervangende SIM alleen fysiek naar het reeds bekende adres van de klant te sturen ipv het nummer over te zetten op een blanco SIM (al dan niet in een winkel) dan heb je al weer een hoop extra veiligheid. Wat het voornaamste is wat ontbreekt in dit soort gevallen is een mogelijkheid in je account op de "mijn blablabla" site om je vereisten op dit gebied in te stellen. "bij diefstal na telefonisch contact oude sim blokkeren en nieuwe opsturen" is dan een van de opties. Of je kunt kiezen uit verschillende nivo's van veiligheid/gemak combinaties waar dit soort dingen dan onder vallen. Want wat je nu ziet, niet alleen bij T-Mobile maar ook bij banken enzo, is dat men regelmatig het beleid aanpast in de richting "minder veilig maar wel gemakkelijker" waarbij je als klant geen enkele mogelijkheid hebt om te zeggen "nee doe maar niet, laat maar zoals het was". Bijvoorbeeld de bank voert ineens in dat je een nieuw wachtwoord voor je telebankieren niet meer per post ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):