Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2023, 19:41 door Anoniem

Altijd tevreden klant geweest van ISP XS4ALL, totdat ik tot mijn schrik merk dat de spamfilter van de provider blijkt te zijn weggehaald door KPN die sinds vorig jaar de zaak heeft "omgezet". Ik kreeg kortgeleden argwaan omdat ik de ene na de andere spam en oplichtersmail binnenkreeg en mij afvroeg wat er aan de hand was. Om vast te stellen waarom de spamfilter niet meer zijn werk deed, ben ik de mails gaan nakijken via "Bron van bericht". Daar staat dan altijd aan het einde of een mail spam is of niet. Dit wordt dan als volgt afgebeeld bij een legitieme mail: X-XS4ALL-Spam: NO Via "Bron van bericht" ben ik er nu achter gekomen dat de spamfilter sinds de omzetting van XS4ALL naar KPN blijkt te zijn weggehaald. Sinds 9 april 2022 is de filter niet meer te zien in Bron van bericht. En dit tegen de achtergrond dat de klanten van XS4ALL beloofd is dat er "niets zou veranderen". Het tegendeel is natuurlijk waar (daar twijfelde ik overigens niet aan), maar het feit dat een spamfilter werd weggehaald toont maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha