Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2023, 09:28 door Anoniem

Door Bitje-scheef: Verplichte support-structuur zou wel eens kunnen werken, echter dit wordt lange termijn. Sommige fabrikanten maken er wel een potje van, met hun zgn "best effort" strategie. Best effort is best wel een ruim en kneedbaar begrip. Dat is nog wat eufemistisch gezegd denk ik. Voor consumenten heb je bijvoorbeeld de colportagewet. Voor verkopers aan de deur. Als je dan de teil in gepraat bent, dan heb je ongeveer een week of zo bedenktijd. En dan kun je alsnog alles annuleren. Al heb je honderd handtekeningen gezet. Als je software koopt wat drijfzand blijkt. En dat blijkt vooral ook doordat het om de haverklap weer geupdate moet worden. Dan zou je als consument gewoon het recht moeten hebben om een deel, of alles, van wat je betaald hebt terug te vorderen.Je koopt software om te gebruiken, niet om up te daten. Er kan eens een foutje in zitten dat het moet. Maar er bestaan geen wettelijke criteria voor wanneer een leverancier in gebreke kan worden gesteld. Een wet maken dat een leverancier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha