Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Volgens moderator Jan.Z.op https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/kpn-spamfilter-werkt-niet-goed-xs4all-werkte-veel-beter-567521?postid=1545729#post1545729 gebruikte XS4ALL deels hetzelfde spamfilter als KPN, alleen anders geïmplementeerd, zodat er verschil in filtering zou zijn. Verder heeft KPN geen white list-functie, en die was er bij XS4ALL wel. Je kunt bij KPN wel aangeven dat een mail geen spam is (rechter muisknop) en daar zou het spamfilter uiteindelijk van moeten leren. Hiermee is echter niet alles in één keer opgelost, en loop je er bij elke nieuwe afzender weer tegenaan. (dat is tenminste wat ik erover lees en er van begrijp; ik heb zelf geen KPN of XS4ALL mail) Mijn idee: # terug naar de emailloze wereld. Pak toch de telefoon of ga desnoods via internet chatten. Kost zeeën van tijd en veel ongenoegen om al die emails te moeten intikken en bijhouden, en al die verkeerd begrepen interpretaties en reacties naderhand weer recht te zetten. Het lijkt wel bezigheidstherapie. Men heeft er ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):