Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik zat ook bij XS4ALL en nu bij KPN. Ben zelf overgestapt net voordat ik zou worden gemigreerd omdat ik dan gebruik kon maken van de aanbieding 35 euro en eenmalige bonus via breedband winkel Afgezien van de IP adres wijziging merk ik geen verschil. Ik heb een eigen mail oplossing draaien, die had eerst een rdns ingesteld bij XS4ALL, dat kan bij KPN niet die heb ik in de mailserver wel moeten aanpassen. Maar verder werkt het - tot op heden - als vanouds. De Fritzbox heb ik ook nog steeds in gebruik. Die haalt z'n telefonie gegevens op via dat provider protocol. Ook geen klachten over. Latency/Snelheid/uptime is allemaal uitstekend. DNS heb ik zelf draaien, die van de provider gebruikte ik toch al nooit ook niet bij XS4ALL. En KPN heeft mij nog een jaartje korting gegeven dus wat wil je nog meer? Ik heb nog nooit zo'n goedkope aansluiting gehad.
Beschrijf je klacht (Optioneel):