Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2023, 13:00 door Anoniem

Hopelijk voor de ABN AMRO klanten komt men dan nu met een systeem zoals ING heeft: een gepersonaliseerde reader. Dat heeft ING ingevoerd voor de mensen die geen app willen of kunnen gebruiken. Maar hier onder weer een van die reacties van iemand die wel praat maar niet weet waarover, en als je dan om een reactie vraagt dan kunnen ze geen antwoord geven want ze weten het niet. Dus die het het hier onder geschreven heeft wees slim en ga navraag doen voor je reageert. Een heel goede zaak dat deze "authenticatie via de bankpas" nu eindelijk het veld moet ruimen. Dat was altijd al een dom systeem: je hele beveiliging bij de bank hangt aan je pas+pincode, die je de hele dag op zak hebt en die code tik je op allerlei plekken in (de e.dentifier was alleen een algemene reader die voor alle klanten hetzelfde was, dus een dief van je pas heeft er vast wel een). en het draagt niet bij voor een beter milieu. Dit vind ik een zeer zwak argument want zo lijkt het dat die smartphones wel milieuvriendelijk zijn. En ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha