Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2023, 11:17 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb zelf begin dit jaar na een scheiding en verhuizing een paar grote dingen bij Expert gekocht, en heb zoals ik gewend ben een nieuw e-mailadres voor deze bestelling aangemaakt (ik heb een eigen domein waarmee dat heel makkelijk te doen is). Ik heb per artikel zo'n enquête-uitnodiging ontvangen, waar ik niet op gereageerd heb, en daarna heb ik geen e-mails op dat adres ontvangen. Het e-mailadres is dus verder niet door ze gebruikt. Nou dat kun je hier natuurlijk nog niet uit concluderen... misschien is jouw e-mail adres wel naast vergelijkbare info die ze van andere winkels gehad hebben gelegd, om te kijken of jij behalve bij de Expert ook bij andere winkels koopt. Dat heeft in jouw geval dan niet "gewerkt" omdat je iedereen een andere adres geeft, maar dan is het evengoed nog wel "gebruikt" om de (foute) conclusie te trekken dat jij binnen een bepaalde groep bedrijven alleen bij Expert koopt. Ik denk dat het "onschuldige" gegeven van een e-mail adres in werkelijkheid heel belangrijk is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha