Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2023, 15:14 door Anoniem

DaaDoor Anoniem: Het net als argument van de Lidl dat het hebben van een smartphone beter voor het milieu is dan het uitgeven van een klantenkaart. Zij gaan voorbij aan de feiten dat het prodeceren van smartphones erg vervuilend is, dat er sprake is van kinderarbeid in de winning van metalen, stroom voor het opladen komt niet allemaal uit zonne of windkracht. E-mail zenden kost energie en hier draait dag en nacht een router en een Wifi netwerk. Dat 82% van de aangeschreven klanten niet overgaan op e-mail is toch een teken aan de wand. Jammer dat de minister hier blind voor is en toestaat om die mensen te straffen voor het niet meegaan in deze digitaliseringsdwang. Daarbij is email niet prive' maar een open protocol feitelijk zijn alle emails te onderscheppen en volledig uit te lezen dat is nu eenmaal hoe het werkt in de basis. Er zit standaard geen versleuteling op. Een beveiligde omgeving voor medische gegevens en zorgverzekerings informatie is wenselijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha