Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2023, 10:11 door Anoniem

Al die bedrijven wilden geen winkels, alles werd digitaal, een groot kantoor waar mensen niet meer rechtstreeks in contact kunnen komen met een echt persoon, die ook mandaat heeft om iets te doen en niet alleen van een scriptje mag lezen op basis van keywords nadat de klant het doolhoof van chatbots doorstaan heeft. Want, beter, sneller, goedkoper... Nu willen deze ivoren torens ook niet meer communiceren met hun klanten, want dat moet ook digitaal... Hoe kan een klant die gedwongen wordt een zorgverzekering af te sluiten nog ooit consument zijn? Er is een verplichting, er is geen keuze voor veel mensen, er is geen transparantie, want tegen de tijd dat zorgverzekeraars aangeven wat ze wel en iet vergoeden EN BIJ WIE ! is het vaak al weer juli van het volgende jaar... Het gaat hier ook volledig mis... zoals in aan de andere kant zeggen ' mark my words'.... we gaan na een woningcrisis, boerencrisis, stikstofcrisis, watersnoodcrisis, droogtecrisis, immigratiecrisis straks naar de digitale-euro crisis en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha