Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Helaas is de ING ook bezig om van die identifier af te willen, althans ze maken het leven van de gebruikers ervan ingewikkeld om ze te dwingen om naar de app over te stappen. Ik moest laatst mijn nieuw creditkaart activeren maar de laatste stap zou ik alleen via de app kunnen doen volgens de ING. Ik heb serieus overwogen om de kaart op te zeggen maar toen zag ik in MijnING een bericht dat ik de activatie ook via de identifier kon doen. Maar dat verteld de ING je helemaal niet want daar moet je zelf achter komen. Zeer achterbaks gedrag van de ING vind ik. Ook wel een beetje een kwestie van slecht lezen of anderszins niet begrijpen denk ik, want ik had ook een nieuwe creditcard en heb die zonder problemen kunnen activeren en zonder het idee te krijgen dat ik daar de app voor moest hebben... Ik heb een rekening bij ABN. Dan was het volgens jou zeker ook een beetje "slecht lezen" van mijn kant toen ABN de aan te klikken button voor de e.dentifier op een gegeven moment (ergens vorig ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):