Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2023, 18:26 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Toch heeft die klant een punt, het is bovendien te makkelijk om het vinkje 'verantwoord ondernemen' met zo een reclame af te dekken. Er zijn voor de bank (en banken in het algemeen) echt wel meerdere mogelijkheden hiertoe. Een slechte beslissing van het Kifid, ook omdat het een precedent schept voor meer advertenties via de app.Kifid is er niet voor de klant maar de banken. Een enkele keer wordt er in het voordeel van de klant beslist het overgrote deel in voordeel van de banken. Ik ben niet verbaasd over de uitspraak. Je moet niet op het Kifid rekenen Bij banken werken mensen die redelijk kunnen inschatten hoe en geschillencommissie (of een rechter) zullen oordelen over een bepaalde kwestie. Op het moment dat die denken dat ze niet gaan winnen geven ze de klant gelijk. Pas als ze denken dat ze een redelijk kans op succes hebben of het een principezaak is zal de bank naar de kfid of een rechter stappen. De gemiddelde klant heeft die kennis niet en zal dus ook met een hopeloze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha