Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Het argument "kostenbesparing" is al even uit de lucht gegrepen, m.a.w. een leugen. De e.dentifier kost bijna niets, het zijn simpele, generieke apparaatjes die grootschalig kunnen worden geproduceerd, dus tegen lage kosten. Slechts een fractie van de kosten van een smartphone, en de productiekosten daarvan zijn tegenwoordig ook al zeer gering. Over de kosten van digitale infrastructuur hoor je ABN of andere banken of bedrijven nooit iets zeggen, die bestaan volgens hun kennelijk niet. Kosten zitten niet direct in het e.dentifier kastje, maar aan voorraad beheer, verzenden, servicedesk. Levert voor klanten ook de nodige problemen op, als het kastje namelijk kapot is, kunnen ze niets meer? Het apparaatje gaat niet kapot, het gaat vele, vele jaren mee. In die van ABN kun je de batterij niet zelf vervangen, daar zit de begrenzing van de levensduur. Dus op dat punt zou het ontwerp inderdaad verbeterd kunnen worden. Jij ziet problemen en kosten die je opblaast, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):