Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2023, 22:34 door Anoniem

Door linuxpro: Ach, heel lang geleden zoiets degelijks meegemaakt, was 'ergens' een leaselijn niet betaald waardoor een organisatie die zich in het blauw kleed bepaalde opvragingen meer kon doen. Destijds onder begeleiding naar een locatie gereden om het op te lossen. Dat werd wachten tot de boekhouder en was en de factuur kon betalen... Er is niet veel geleerd binnen de overheid van dit soort miskleunen. Wat moet er dan geleerd worden ? Heb je wel eens ergens gewerkt waar *alles* perfect ging ? Shit happens, foutjes worden gemaakt, en soms is de fout klein en de gevolgen fors zichtbaar . Ze zullen wel een procedure verzinnen dat erg belangrijke lijnen/nummers/betalingen een extra rood vinkje krijgen om aan te geven _dat_ ze cruciaal zijn en met voorrang betaald, of betaald op snellere termijn dan normaal . Dan gaat het minder vaak op die manier mis. Totdat iemand vergeet om het prioriteitsvinkje te zetten, en het ook nog bij een belangrijke lijn, en dan gaat dat wel weer een keer mis. Vergelijkbare ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha