Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-07-2023, 11:21 door Anoniem

In het bedrijf waar ik werk is het wel eens fout gegaan doordat er een conflict was met KPN over een rekening van een bepaalde telefonie dienst (weet niet meer precies wat het was) en die factuur was dus nog niet betaald. Er was discussie gaande. Als gevolg daarvan was KPN begonnen met het afsluiten van andere diensten die we daar afnamen, en wel betaald hadden. Op een gegeven moment was een via een leased lijn aangesloten locatie plat, afijn daar heen gereden en geconstateerd dat er met de lokale hardware niets mis was, en de storingsdienst gebeld. Daar kreeg ik te horen dat "de lijn om administratieve redenen buiten bedrijf gesteld was" en dat men verder geen details mocht geven... Uiteraard al die tijd niks geweten van wat er speelde, telefonie was een andere afdeling dan IT, zaten in een ander pand, wist ik veel dat die een conflict met KPN hadden. Het is toen wel opgelost, maar dat heeft iemand anders geregeld. Als je werkt bij een bedrijf waar meer dan 10 man werken, dan zijn er altijd dingen die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha