Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik krijg regelmatig vlagen van SMS-jes en andere onzin over 'mam, ik heb mijn telefoon laten vallen, kun je me bellen op (pools-nummer)' op mijn 4G en 5G datasims.... Nu weet ik dat die nummers niet in gebruik zijn door moeders (sterker nog, die is bang van GSM's) maar het lijkt me toch niet zo moeilijk om je klanten te beschermen tegen bepaalde prutsers op het telefonie netwerk? Ik heb zelf wat onderzoek gedaan en het zijn bijna altijd dezelfde poolse, roemeense en indiaase clubjes die dit soort dingen fasciliteren.. Kun je als telecom gemeenschap niet gewoon zeggen "joh, dit is nu de 4 miljoense SMS die binnenkomt van jouw netwerk, misschien moet je eens je klanten beter screenen, of we peeren niet meer met jou.. kunnen al je klanten straks niet meer bellen... Of is de telecom wereld nog cowboys & indians? Je weet dat er rook is, maar zolang je geen pijlen door je wagon krijgt en alleen je klanten er last van hebben, laat je het lekker vliegen?
Beschrijf je klacht (Optioneel):