Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2023, 13:23 door Anoniem

Door Anoniem: Kennelijk vindt de ING bank het vreemd dat een klant liever contant gebruikt i.p.v. digitaal te betalen. De ING klant krijgt een vragenlijst gezonden of die even verantwoording eil afleggen over dit kennelijk ongewenst gedrag. [qoute]De ING BANK valt mij lastig omdat ik al een tijdje zo min mogelijk mijn kaart gebruik. Ik haal ook zoveel mogelijk geld af van mijn rekening.[/qoute] Link naar de posting op Twitter van de vragenlijst: https://twitter.com/veerman1955/status/1677682257518112770/photo/1 Mogen klanten van de ING in Nederland ook van deze vragenlijsten onvangen of zelfs al hebben gekregen!? Nee. Niets gekregen. Waarom zouden ze? Een bank is commercieel. Het boeit ze niet wat ik met mijn centen wel of niet doe De tweet die jij aanhaalt klopt ook niet. Er staat duidelijk in dat de bank hem vraagt naar de herkomst van fondsen en transacties. Een regel later staat er iets over contant geld. Met andere woorden: deze tweet spreekt zichzelf tegen en de degene die dit roept is of een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha