Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2023, 10:27 door Anoniem

Vandaag werd ik diverse malen gebeld door een telefoonnummer wat gekoppeld was aan een van mijn banken. Ik werd gebeld door een mevrouw die wilde weten hoe ik heet en wilde wat verificatievragen stellen. Natuurlijk heb ik vriendelijk bedankt voor deze vorm van scammen en opgehangen. Al snel werd ik nog een paar keer gebeld. Vervolgens niet meer opgenomen en opgezocht wat het 24/7 nummer van de bank was. Dat was nog niet zo'n makkelijke taak, want schijnbaar willen banken niet echt bereikbaar zijn en wordt je afgescheept met chatbots met het IQ nog lager dan die van een IRC chatbot uit 1988.. maar uiteindelijk toch een nummer gevonden en gebeld.. Omdat ik nu zelf belde durfde ik wel wat verificatie door te geven, en voila... mijn bankrekening was ECHT geblokkeerd... Er zou een transactie hebben plaatsgevonden die verdacht was (ik ga ook even niet zeggen wat dat is ivm potentiele oost-europeanen die meelezen.) en daarop werd mijn rekening geblokkeerd.. Laat ik zo zeggen, dat de timing zwaar vervelend was ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha